Ofattbart misslyckad, onödig, värdelös...

Ni är fortfarande mellan 6 och 31 stycken som "läser" min blogg. Jag blir lika förvånad varje gång jag loggar in. Varför och hur orkar ni kolla om det kommer några nya bilder på bloggen? Ingen aning, kommentera gärna och förklara.

Det kommer nog ta länge innan det kommer att komma några längre bildreportage här på bloggen. Jag har inte varit ombord på ett fartyg sen jag mönstrade av Finnsailor den 28 december förra året. Ofattbart...

3 månader av arbetslöshet nu. Det känns rent ut sagt för jävligt. Så misslyckad man känner sig, så onödig, så värdelös...

Det var inte så här det skulle bli. Det var verkligen inte så här det skulle bli...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0